reth_fortezza.jpg
 

 

 

 

ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ»
06/10/2014

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ:

«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ»

            Το Επιμελητήριο Ρεθύμνης σας προσκαλεί σε ενημερωτικό σεμινάριο διάρκειας 6 ωρών που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου την προσεχή Κυριακή, 12 Οκτωβρίου, στις 9:00, με σκοπό την ενημέρωση των επιχειρηματιών του Ρεθύμνου σχετικά με τις σύγχρονες τεχνικές της διαχείρισης οφειλών των πελατών τους.

Προσκεκλημένος – εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο κ. Γιομπλιάκης Ευάγγελος, (M.B.A. U.S.A.) Σύμβουλος Επιχειρήσεων, ο οποίος δραστηριοποιείται ως Εκπαιδευτής, Ομιλητής & Συγγραφέας σε θέματα Διαχείρισης Κρίσης λόγω ανείσπρακτων Οφειλών / Πίστωσης σε  Επιχειρήσεις & Νοικοκυριά.

Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις τεχνικές μέσω των οποίων είναι η δραστική μείωση των Ληξιπρόθεσμων Πελατών τους, διά της κατανόησης των μηχανισμών καθυστέρησης, εξοικείωσης και χρήσης όλων των νόμιμων διαπραγματευτικών μέσων «πίεσης». Στόχος των τεχνικών αυτών είναι η διατήρηση της ταμειακής ροής, μέσα από την επιλογή και διατήρηση πελατών που αξίζουν την εμπιστοσύνη των επιχειρήσεων.

Ενότητες σεμιναρίου

  • Διατήρηση Καλών σχέσεων με Πελάτες-Οφειλέτες. Στερεότυπα και αναστολές. Αξιοπρεπείς – πειστικοί διάλογοι.
  • Τακτικές Εισπράξεων. Στάδια ολοκληρωμένης διεκδίκησης.
  • Χειρισμός δικαιολογιών, προφάσεων, ή αντιρρήσεων.
  • Διαμόρφωση & Τήρηση πλάνου τακτικών ενεργειών. Τήρηση αρχείου.
  • Τα Νομικά σας όρια και η προσφυγή σε υπηρεσίες Τρίτων.
  • Καθιέρωση Πιστωτικής πολιτικής
  • Πρακτική εφαρμογή Τεχνικών

Η εκδήλωση είναι ανοικτή για το κοινό ως προσφορά του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης στον επιχειρηματικό κόσμο του Ρεθύμνου

 

ON LINE Σύμβουλος/Επικαιρότητα


 


 

 

 



powered by HOTSoft.gr
ίντερνετ, δίκτυα & τηλεπικοινωνίες